lauantai 1. joulukuuta 2012

Joulukuu!

Vihdoinkin se kauan odotettu joulukuu! Vielä kun saataisiin tänne kunnolla lunta, jossain Etelä-Suomessa sitä ilmeisesti on ihan riittämiin, mutta täällä on vasta sen verran, että maa on valkoisena. Ois kuitenkin kiva, että sitä olis jouluna edes vähän enempi!

Mä lähden tänään Joulumarkkinoille, enkä malta odottaa mitä kaikkea ihanaa siellä on. Tämmösenä jouluhulluna sinne saa varmasti nopeaa rahansa tuhlattua, mut jos koittais vähän jarrutella.

Ja nyt vielä muistaessani, niin käykää ihmeessä kattomassa Melinan blogissa olevaa joulukalenteria, ekan luukun takaa löytyy ainakin minulle mieluisa arvonta!

Mä oon ollut laiska, enkä oo tehnyt mitään sen asiaan eteen, kun mulla loppu se kuvatila.

Mut nyt mulla on jo kiire, tähän loppuun tämmönen kopioitu kuva! Ihanaa viikonloppua!

kuva lainattu we♥it

2 kommenttia:

  1. Ihana jos ois kunnon kinokset:)

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Täällä on nyt sellaset reippaat 10cm lunta, mut ei ois pahitteeks jos tulis vähän enemmänkin! :) täytyypä kurkata sun blogiin..

      Poista

Jätä kommenttisi! :)