maanantai 23. tammikuuta 2012

Kuulumisia.

Heippa!
Mulla ei varmaankaan hirveästi ole kerrottavaa, mutta kuvat puhukoon puolestaan! :)
Valkosuklaa-daimkakku.


Tää on se kauraleipä, josta mainitsin
viime postauksessa. EI, se ei oo hometta,
vaan vehnäjauhoja..
Meijän Tikke rakastaa meijän Kapun hajua,
parasta on levittää äitin kynsikkäät ja lapaset
pitkin lattiaa, ja kelliä niitten päällä.

Tehtiin reilu viikko sitten Hanskin kanssa (okei Hanna sen suurimmaksiosaksi teki) valkosuklaa-daimkakkua. Oli ihan älyttömän hyvää, ja todella äkkimakeaa, mutta sitähän me taidettiin sillon olla vaillakin! Ohje kutakuinkin tämä Hellapoliisien ohje.

Minä siinä sivussa tein myös kinkku-juustokolmioita, niitten ohje Mimmin keittiöstä.
Tosin fuskasin ja ostin valmista voitaikinaa, kerkesivät sitten pienemmätkin serkut maistella niitä! :)
Kuvan niistä laitan sitten tuonne alemmas, nimittäin tehtiin niitä äidin kanssa tänäänkin.


Toni 17.1.
Ja miten hitossa te saatte nuo kuvat tekstien alle aina kunnolla, tuokin kauraleivän kuva sujahti ihan väkisin tuonne oikeaan reunaan, en sitä alemmaks saanut. Mur.

Taas tuo Tiken kuva meni tuonne reunaan,
enkä saa sillekään mitään lakiaa.. Yleensä oon
saanut ne ihan oikeinkin jopa :) Mutta kakat..

TÄHÄN VOISITTE HEITTÄÄ MULLE SIT
VINKKEJÄ TOSTA KUVIEN ASETTELUSTA!


Niin, meillä ei yleensä mitään kissanristiäisiä juhlita.. Mutta nyt kun oon leipomisesta innostunut,
niin Tonin nimppari-iltapäivänä koulusta tullessa linkissä istuessa välähti päähän, että mäpäs teen nopean nimpparitäytekakun, valmiista pohjasta..
Selailin kännykällä sitten nettiä ettien jotain hienoa ja helppoa koristelua..
Päädyin sit kuitenkin siihen tulokseen, että en ala mitään ylihienoa väsäämään, varsinkaan kun mä en tykkää marsipaanista kummemmin! Siitä sais kaikkea niin hienoa..


Okei, nyt mulla meni suoraan sanottuna hermot tuohon kuvien asetteluun!
Ei nuo kuvat vielä kertaakaan mulle nuin pahasti ole temppuillu..
Niin, että jos teillä on joku jippo, millä ne saa sen tekstin alle (keskelle) mihin ne alunperin haluaakin,
niin mulle onnettomalle voi heittää vinkkiä!

Tästä jäi nyt puuttumaan vaikka ja mitä, myös ne kinkku-juustokolmioiden kuvat!
Voisin yrittää postailla siis vielä tällä viikolla uudestaan!

2 kommenttia:

  1. Äää, hirveetä kattella tollasia kuvia just kun mulla on herkuttomat 4 viikkoa meneillään! Tekee mieli itekin ruveta leipomaan, vaikka en tykkääkkään siitä hommasta..

    VastaaPoista
  2. Heheee :DD.. vois itekkin kokeilla jossain vaiheessa, että miten käy jos yrittäs olla herkkulakossa :)

    VastaaPoista

Jätä kommenttisi! :)