perjantai 10. elokuuta 2012

Syksy ♥

Mun oli tarkoitus kirjoittaa tällä viikolla vielä muitakin kunnon postauksia, mutta flunssa-kuume yllätti mut ja eilen jäin sairaslomalle sitten. Joten eipä ole jaksanut oikein mitään tehdä, muuta kuin olla ja lukea! Ehkä mä viikonloppuna saan postauksia aikaan, kun kuitenkin vaan löhöän kotona ja tuo rakkaani on tietysti kyyhkymetällä! Pääsen onneksi taas kuulemma mukaan, kunhan oon eka parannellut itteni kuntoon.

Huomiseksi on kuitenkin pakko leipoa mummun kuuskymppisille pari porkkanapiirakkaa ja kinkkupiirakka, joten tänään pitää kuitenkin jotain saada aikaiseksi.

Tumblr_lqsdibpa7i1r2xtpso1_500_large
Kuva: we♥it       
Niin kun otsikkokin jo varmaan kertoo, mä oon niitä ihmisiä jotka tykkää kovastipaljon syksystä. Silloin saa päästää koirat irti ja pääsee metälle! Mutta ennenkaikkea luonto on niin kaunis, ja ilma on ihana: ei liian kylmä, eikä tukalan kuuma! Just sopivat kelit lenkkeillä, olla metällä ja niiin edelleen. Tokihan aluksi tuntuu viileältä kesän jälkeen. Eihän tänä kesänä kunnon kesää oikeastaan ollutkaan, mutta se ei mua haitannut yhtään. Vältyttiinpä ainakin niiltä kauhean kamalilta ukkosmyrskyiltä, vaikka kyllä täällä paukutteli tossa ma-ti yönä oikein kunnolla!!

Tumblr_m7zqrrpnp41r3x8h4o1_500_large
we♥it
Ihanaa, kun saa ruveta pukeutumaan pian lämpöisesti!

 Tumblr_m1ii42hobw1qd4q01o1_500_large

Eipä tällä kertaa muuta, kuin tämmöstä yleistä höpinää!

PS: Käykääpä kurkkaamassa Karon blogissa ihanaa arvontaa, pääset sinne tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi! :)