tiistai 13. marraskuuta 2012

Tuuli juoksee katolla, eikä lumesta tietoakaan!


27. lokakuuta täällä oli noin ihanan näköistä. Nyt täällä puolestaan on vesisade ja kova tuuli, eikä lumesta tietoakaan! Ärsyttävää sanon minä. Mutta sais kyllä ollakin lumetonta ainakin huomiseen asti, sit sais sataa vaikka kuin paljon, kun on autokoulun kakkosvaihe käyty!

"Mitäs häirihet mua"
Tähän aikaan aamusta ei kyllä tuu mitään järkevää tekstiä, mutta ajattelinpa silti tulla kirjottelemaan pitkästä aikaa.. Tehtiinpä eilen äipän kanssa pitkästä aikaa kasvissosekeittoa ja ai että se oli taas hyvää! Tehtiin sit myös yhtiä karkkeja, mutta koska tää kone haluaa välttämättä sekoilla noitten kuvien kanssa, niin teen sitten joku päivä paremmalla onnella ihan kunnon leivontapostauksen taas!

Btw mulla on "kauhea" kännykkäongelma.. Kohta olisi taas uuden luurin aika, ja tykkäisin kovasti lumia 800:sta. Siihen ei kuitenkaan saa tracker hunter 3:sta, joka siis on mulle metsästyskoirallisena ihmisenä aivan välttämätön ohjelma. Siihenpä tais tyssätä siis mun lumia -haaveet. Tokihan ois mahdollista ottaa rinnakkaiskortti ja käyttää tätä nykystä puhelinta myös ton ohjelman takia. Mut en mä tiedä, ei mua hirveesti innostais kantaa kahta puhelinta mukana.

Mun mielestä on tosi naurettavaa, että windows puhelimiin tota ohjelmaa ei saa, mutta mm. samsungin androideihin saa oikein erillisen version.. Samsungia en ihan periaatteesta haluais, kun oon 13 vuotta pärjännyt nokialaisilla. Mutta noo, katotaan onko mun nyt sit "pakko" kallistua samsungiin vai mitenkä tekisin.

Seuraavassa postauksessa on sit toivottavasti enemmän kuvia!

♥: Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi! :)