torstai 22. maaliskuuta 2012

Tuulihattujoutsenia!

Joutsenia :)
Heippa! Tehtiin äitin kanssa tuossa jokunen viikko sitten tuulihattujoutsenia.
Näitten ohjeen löysin Pullahiiren sivuilta.

Innostuin heti näistä, koska tiettävästi tykkään leipoa ja jokseenkin kai sitten ottaa haasteitakin ;) !
Ja oonhan mä toki luontoihminenkin, ja joutsen on minun mielestä tosi kaunis lintu! Sanoinkin äitille, että se saa värkätä sitten mun häihin tällasia! :D


Nämä onnistui mun mielestä tosi hyvin siihen nähden, että ensimmäistä kertaa tein tämmösiä!
Ainahan tietenkin on parantamisen varaa. Näissä käytin täytteenä vadelmahilloa ja kermaa.

Mun piti tähän samaan postaukseen laittaa mun neulomista huiveista kuvia ym, mutta ensinäkään mä en oo saanut aikaseks kuvattua niitä, saati siirrettyä koneelle. Joten voipi olla että uusi postaus tulee hyvinkin pian (tällä kertaa)!

Tiedättekö te mitään tämmösiä "hahmo- tai eläinleivonnaisia"? Olis mielenkiintosta vähän katella, että minkälaisia näitä kaikkia on.. :)

NIIN. Olin poikkeuksellisen reipas tänään, kun kävin tuolla lenkkeilemässä reilun tunnin! :)
Tulipa kyllä hyvä olo, tästä vois OIKEASTI ottaa tavan. Nyt voinkin sit hyvällä omatunnolla ruveta kattelemaan salkkareita ja sit mennä saunomaan. Ihanaa loppuviikkoa!

 

2 kommenttia:

  1. Kylläpä on upeita herkkuja!!!!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Eikä ollut ollenkaan niin haasteellisia tehdä kuin kuvittelin. :)

    VastaaPoista

Jätä kommenttisi! :)