torstai 31. toukokuuta 2012

Valmistujaisjärjestelyjä.

Siirsin mun "pikkukamerasta", siis ihan tavallisesta canonin digikamerasta, kuvia äsken koneelle, joten mulla vois olla jtn postausaihettakin!

Tosiaan.. Tässä nyt on ollut kaikenlaisia valmistujaisjärjestelyjä, sillä myös minun nimeni ilmestyi tähän listaan. Vaikka olihan se jo pariviikkoa sitten aika selvää, että minusta tulee tänä keväänä talous- ja toimistopalvelujen merkonomi!

Ai mitä jatkossa? Menen töihin ainakin näin aluksi. Mua kiinnostaisi hurjasti jatkaa amk:iin tradenomiksi opiskelemaan, mutta en koe että se on ajankohtaista tässä elämäntilanteessa.

Ehkäpä mä vielä joskus opiskelen tradenomiksi, vaikka työn ohella!
Tai sitten toteutan lähi vuosina mun piiiiiitkäaikaisen unelman poliisiammattikorkeakouluun lähtemisestä.. Mä oon ihan hirveän kiinnostunut poliisin työstä, niiden kaikki tehtävät on niin mielenkiintoisia ja oon niin mahottoman "utelias" ja halukas selvittämään rikoksia yms.. Mutta tietysti osa tehtävistä myös vaarallisia, mutta se kuuluu siihen ammattiin ja ei se mua haittaisi. Saas nähdä, mitä elämä tuo tullessaan!

Tän sitruunaisen juustokakun tein johonkin "kisailtaan".
Silloin kannustettiin Leijonia täysiä, niinkun aina!
Allekirjoittanut äitienpäivän tienoilla.
Tikru pieni pallero!
Aiheuttaakohan tuo Tikrun kuva hämmennystä.. Noo, se EI kuitenkaan ole meidän Tikke (Tiuku) pienenä.. Mutta jos mä saan ympäripuhuttua meidän perheenjäsenet, niin tämä pienen pieni Tikru muuttaa myös meille! Luulenpa, että Tiuku on kaikista vaikein "ympäripuhua", sillä se luulee olevansa tän talon pääjehu.. Vaikka kylläpä äiti ja Tonikin tuntuu pistävän kovasti vastaan.

Tikke syö onnellisesti jätskiä ja on autuaan tietämätön siitä,
että lähipäivinä tuo herra Tikru on tulossa meille tutustumaan.. ;)
  
Ei mulla/meillä ollut suunnitelmissa edes, että meille tulisi toinen kissa. EI TODELLAKAAN.
Mutta kun Tikru oli syntynyt, en voinut vaan vastustaa ajatusta, että meillä vipeltäisi ympäri taloa kaksi kisua, jotka ovat häkellyttävän samannäköisiä. Haluaisin kovasti myös koiran. Huoh, saas nähdä mihin ratkaisuun päädytään.

Kävin tänään kampaajalla, ja nyt on ihanan kevyt tukka taas kesäksi! Alkuviikosta kävin kaupungissa, ja löysin onneksi kaikki vaatteet ja asusteet mitkä vielä puuttui valmistujaisjuhlia ajatellen. Mutta niistä kuvia sitten lauantain jälkeen! Tsau.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi! :)