lauantai 1. syyskuuta 2012

Löytöjä.

Ei nähtävästi innostanut toi mun kuvapostaushomma. No, onneks sentään äiti heitti yhden ehdotuksen ja sen aijonkin myöhemmin syksyllä toteuttaa!

Tällä kertaa aattelin kuitenkin vähän laitella tänne kuvia mun huippuhienoista kirpparilöydöistä esimerkiks..

Marja-aiheiset purkit yht. 3 €. Leivosvuoat yht. 1 €.
Noi marja-aiheiset purkit on oikeasti äidin, mutta ne on mun mielestä aivan ihanat. Noita leivosvuokia mä taas oon ettinyt "kissojen ja koirien kanssa" nettikirppikset ympäri, mut ne on ollut todellakin hinnoissaan, kun miettii että ne on myynnissä "kirpparilla". Onneks tuolta sit löyty ihan vahingossa, ja vielä pilkkahintaan.

 Nää kaikki kirppikseltä ostetut jutut on yheltä uudelta kirpparilta, joka tuli tossa kesän alussa (?) tänne paikkakunnalle. Oon kyllä tyytyväinen, ja varaanpa sieltä itellenikin pöydän tässä piakkoin!

Nää oli niin kivan yksinkertaset, 4 kpl tämmösiä lautasia/tarjoiluastioita.
Ihanan matalat. Hintaa en muista, kun on ostettu jo jokin aika sitten.
Nämä yhteensä 7 €.
JahtiJakt:n puku 30 €.
Hyödyllisin näistä löydöistä oli ehkä kuitenkin tää JahtiJakt:n uusi puku. Tääki lähti kolmellakympillä, ja oikea hinta erätukusta tilattuna ois 90 €. Kävi kerrankin hyvä tuuri, kun tää otti silmään eräästä rekistä siellä! Nytpä on sit kevyempikin metsästyspuku, nii ei tartte pitää sitä paksua pukua sit vielä alkusyksystä.

Löysin myös fb:n kirppariryhmästä supersöpön sormuksen, jota ei voinut skipata!


AI NIIN! En oo varmaan muistanu täällä mainita, mulla on tosiaan se tatska-aika tän kuun puolen välin paikkeilla. Huui, kun mua jänskättää! Ei niinkään se että miltä se mahtaa tuntua, vaan se ite kuva..

Voisin kai tässä samalla esitellä viimeaikaiset ostokset oriflamelta. Yli vuoden oon ollu oriflame-edustajana, joten tota tavaraa on vaan ihan pikkusen kertynyt. Osa ilmaislahjoina ja sit osan tietysti ihan tilannut varta vasten..

Mutta nyt voisin ruveta tekemään jotain järkevämpääkin, enkä nollata tässä!
Palailen PIAN (oikeasti).

Hajuvesi, ripsari ja eyeliner.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi! :)