perjantai 5. lokakuuta 2012

Viikonloppu!

Vihdoin viikonloppu! Mulla on aina perjantaisin niiiin hyvä fiilis, vaikka mulle arki ja viikonloppu on tällä hetkellä melkeen aivan samanlaisia. Mutta viikonloppuisin saan sentään nauttia enemmän äitin ja Tonin seurasta!

Tässä vaiheessa pahoiteluni, ettei tähän postaukseen tule kuin yksi kuva. Toni pelaa innoissaan jtn metsästyspeliä, joten mä teen tätä postausta äipän koneella, ja tässä ei oo mun kuvia kovin paljon.

Mutta mitä mä oon puuhaillut nyt loppuviikosta.. Noo, mulla on pöytä täällä Vts:lla eräällä kirppiksellä, ja sitä oon käynytkin sit joka päivä siistimässä. Tavaraa sieltä ei kyllä hirveitä määriä ole mennyt, mutta sitten mitkä jää niin ajattelin laittaa nettikirppikselle myyntiin ehkäpä.

Eilen päivällä mä istuin aika paljon koneella, kun tein vihdoin ja viimein itelleni tuon ifolorin kuvakirjan, nyt sitten vaan ootellaan että se kolahtaa postilaatikkoon!

Illalla kävin pitkästä aikaa salilla hyvän ystäväni kanssa. Oli tosi mukava kuntoilla, kun samalla pysty juttelemaan niitänäitä, ja juoruamaan kaikesta. Tuumailtiin, että täytyy mennä ensi viikollakin, ehkä tästä vois tulla tapa! Ja ajateltiin myös käydä yksi zumba-ryhmä tsekkaamassa, kunhan viitsitään sen verran.

Tänään mä oon käynyt hoitamassa asioita, ja joulu-tammikuusta vois kyllä tulla aika mielenkiintoinen! Oon mielessäni pyöritellyt yhtä työhön/työharjotteluun liittyvää ajatusta, ja jos kaikki palaset loksahtelee hyvin paikoilleen, niin mun suunnitelma vois toteutua. Mut siitä ei vielä sen enempää..

Lisäksi oon käynyt kattomassa mun kummityttöä mummun ja papan luona, ja sit kävästiin kaupoilla. Sillä aikaa, kun oltiin mummulla ja papalla iltakahvilla, oli meidän rappusille ilmestynyt tämmönen:


Vastahan mä facebookissa yks päivä kirjottelin, että tätä kakkuvatia en hennonut tilata, kun tilasin sen piirakkavuoan ja tarjoiluvadin.. Noo, iskälle kiitos, se toi tän mulle eräästä paikasta, missä nää kaikki Juhlahetki -astiat oli paljon halvempia, kuin tuolla iittalan verkkokaupassa.. Harmittaa vähän, että kerkesin tilata sieltä nuo kaksi tuotetta. Mutta kummassakaan ei ollut enää sitä keksipurkkia, oon vähän pettynyt. Mutta joo, joudun mä silti tän ite maksamaan, rahan menoa ei voi estää!

Palaillaan, mä taidan lähteä tästä pian kattomaan leffaa!

Hauskaa viikonloppua!
♥: Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi! :)