keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Naked truth + kuulumiset!

Viime viikolla luin useastakin blogista tästä naked truth haasteestaa ja vihdoinkin maanantaina sain aikaiseksi ottaa kameran käteen! Niinpä nappasin itsestäni suihkun jälkeen täysin meikittömän ja käsittelemättömän kuvan tähän haasteeseen.

Kyllä, mulla on myös toinen kulmakarva oikeasti =)
Sittenpä vähän viimepäivien kuulumisia. Oon viettänyt ahkerasti aikaa nettikaupoissa ja ihan normikaupoissa, miettimällä pääni puhki joululahjoja. Joitain ideoita mulla jo onkin, ja toipa postikin eilen yhden jutun mulle (enempää en voi paljastaa, mutta lupaan että Joulun jälkeen ootte viisaampia tän asian suhteen) ja mä oon enemmän kuin tyytyväinen ko. nettikaupan toimitukseen, maanantaina tilasin tän jutun ja eilen se kolahti postilaatikkoon!

Kuten kerroinkin, niin joitain ideoita jo on, mutta jätin ne vielä toistaiseksi kauppaan. Koska mulla iski totuus päin näköä, että eihän mulla oo joulukuussa enää mitään tekemistä, jos ostan kaikki joululahjat jo nyt! Toisaalta taas pitäis muistaa joidenkin nettikauppojen joulun toimitusajat, sillä joissain paikoissa on luonnollisestikin pidemmät toimitusajat ja ois kuitenkin ihan kiva saada tuote jouluksi!

Eilen olin taas ystäväni kanssa salilla, ja johan oli jälleen tehokas treeni. Onkohan joku muukin kokeillut sitä Cosmopolitanin kahvakuula -treeniä? En nyt just muista, että minkä kuun lehti se oli. Näyttää älyttömän helpolta ja "tehottomalta", mutta kun alotat tekemään ja jatkat sitä, niin se on ihan jotain muuta. Sen huomaa viimeistään seuraavana päivänä, joka on kylläkin ainoastaan positiivinen asia. Mutta niinhän se menee, että liikkeet jotka näyttää kaikista helpommilta onkin todellisuudessa tehokkaimmat.

No enpä näköjään lisää tähän enää kuvia, kun tallennustila loppui. Ja nyt joku viisaampi vois auttaa, että miten sitä saa lisää, ilmaiseksi tietysti?? Help.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi! :)