lauantai 8. joulukuuta 2012

50 faktaa

Minäkin ajattelin nyt kokeilla, että keksinkö noin vain itsestäni 50 asiaa. Nähtäväksi jää, kuinka järkeviä ja järjettömiä faktoja itsestäni keksin!

1. Mä haluaisin asua Lapissa.
2. Mulla on maailman paras suku, mukaanluettuna perhe.
3. Rakastan eläimiä, etenkin koiria!
4. Muutamia vuosia takaperin olin ehdottomasti sitä mieltä, että meidän taloon ei ikinä tuu kissoja. Nyt meillä on niitä kaksi.
5. Oon papan tyttö (ja ettei äiti loukkaannu, niin tietysti myös äitin. ja iskän.) :D
6. Mun lempiväri on ainakin näin talvella valkoinen. Lisäksi musta, punainen ja tummansininen.
7. Mulla on AINA nälkä.
8. Mun lempiruoka on mummun tekemä hirvensydänkastike ja perunat. 
9. Oon sairastanut kerran niin pahan oksennus-/vatsataudin, että en toivo sellaista edes "pahimmalle vihamiehelle". Se oli sanoin kuvaamatonta.
10. Oikeasti olen pahasti allerginen sekä koirille, että kissoille. Ja kaikille elukoille. 

11. Mutta koska oon jääräpää, mun oli pakko saada sekä koira, että kissa. Ja se vielä jokupäivä koituu mun kohtaloks.
12. Seuraan tällä hetkellä telkkarista toljanteria, salkkareita, uutta päivää ja robaa.
13. Mun unelma-ammatti on edelleen poliisi, mutta en halua muuttaa Etelä-Suomeen opiskelemaan.
14. Oon oikeasti tyytyväinen mun kroppaan.
15. Mulla on ihan parhaita kavereita.
16. Haluaisin olla vielä opiskelemassa.
17. Ollaan papan kanssa pelottavan monista asioista täysin samaa mieltä, mutta silloin harvoin jos ollaan erimieltä niin siitä asiasta sitten kanssa väitellään.
18. On varmaan sanomattakin selvää, että pappa on mulle yks maailman tärkeimmistä ihmisistä.
19.  En osaa kunnolla lasketella, rinteessä oon ollut vaan muutaman kerran. Silti uskalsin lasketella jotenkuten Iso-Syötteellä, missä on vähän isommat rinteet kun täällä tuppukylällä.
 20. Pelkään ihan hysteerisesti, että Rokille sattuu jotain kun se on metsällä. Siinä on nelostie aika lähellä, ja siks mä en uskalla olla enää metsällä mukana kovin usein.

21. VIHAAN susia.
22. Haluan tatuoinnin, mutta mä en osaa päättää.
23. Oon ollut mummun ja papan mukana hirvimetällä melkein siitä asti kun opin kävelemään.
24. Toivon hartaasti, että Tikke ja Tahvo tottuu toisiinsa, sitten kun ne on leikkuutettu.
25. Mun äiti ansaitsis jonkun 'vuoden selviytyjä' tittelin, se on niin vahva.
26. Mun äiti on myöskin tietysti paras.
27. Oon kaikkiruokainen, ei ole montaa ruokaa mistä en pidä.
28. Välillä mulla on kova ikävä isomummua, joka nukku pois melkein 3 vuotta sitten.
29. Ikävästä puheenollen mulla on hyvinkin usein kova ikävä myös meidän norjanharmaata Remua, joka piti lopettaa nyt kesällä. Olihan se meidän elämässä siitä asti kun mä olin 6v.
30. Tykkään kovasti leipoa ja laittaa ruokaa.

31. Oon taitava käsistäni: tykkään askarrella, neuloa, virkata, tehdä ristipistotöitä yms.
32. En voi olla Tonille pitkävihainen, koska se saa mut aina nauramaan.
33. Oon "jouluhullu".
34. Tykkään sisustuksessa kaikesta maalaisromanttisesta ja vanhasta.
35. Mun lempparivaatteet on tällähetkellä ehdottomasti legginssit, toppi, villapaita ja villasukat! Tarkenee.
36. Mulla on ollu hirveen pitkät hiukset, ja haluaisin ne takaisin.
37. En oo tyytyväinen mun kuntoon, ja oonkin ruvennut käymään nyt suht' säännöllisesti salilla jne.
38. Haluaisin armeijaan, ja uskoisin pärjääväni siellä siinä missä muutkin.
39. Osaan olla erittäin veemäinen ihminen!
40. Tykkään valokuvata (erityisesti maisemia ja eläimiä), mutta mulla menee heti hermo jos joku menee pahasti pieleen.

41. Voisin väitellä susiasioista vaikka koko päivän, niitä vaan on yksinkertaisesti l-i-i-k-a-a !
42. Toivon, että mun allergiat häviää jossain vaiheessa elämää, mutta tiedän ettei niin tuu käymään.
43. En siedä verta, varsinkaan jos se tulee musta itestäni.
44. Tykkään liikkua luonnossa/metsässä ja Suomen luonto on mun mielestä niin kaunis.
45. Oon niiiiiiin Suomalainen henkeen ja vereen..
46. .. mistä voi päätellä, että oon ihan hullu lätkäfani ja se tuo niin tunteet pintaan! Oli ihan parasta, kun Leijonat voitti kultaa niinkin, että mä muistan.
47. Haluaisin olla jossain urheilulajissa tosi hyvä, mutta eihän tällä kylällä oo paljon harrastusmahdollisuuksia.
48. Oon harrastanut suunnistusta, ja aijon aloittaa sen taas keväällä, ainakin toivottavasti!
49. Niinpä myös geokätköily on tosi mukavaa.
50. Mä en tuu toimeen puhelimella, johon ei saa ladattua Tracker Hunteria!

Tumblr_me456ryjbg1rinztto1_400_large
Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi! :)