lauantai 8. joulukuuta 2012

Joulupukkii, joulupukkii..


Rakas Joulupukki, oon mielestäni ollut tänä vuonna edes sen verran kiltti, että ansaitsisin muutaman paketin Jouluna. Mulla on tietenkin hirveästi lahjatoiveita, mutta luonnollisestikaan en odotakaan, että kaikki niistä saisin. Tässäpä joitakin vinkkejä..



Korupuu: jompi kumpi näistä (vasemmalla ja keskellä) olisi ihana, mä oon kyllästynyt mun vanhaan korutelineeseen. Ja toi puu kuvastais hyvin myös sitä, että mä rakastan luontoa. Ite en osais päättää kumman ottaisin, vas. puoleinen on aivan ihana yksinkertainen, keskimmäisessä taas on sitä jotain erilaista.

Sormuskauris: aivan ihana teline pelkästään sormuksille (oikean puoleinen kuva ylhäällä)! Toi on niin söpö, että ostan sen kyllä itse, jos pukki ei tuo.








Sitten yllä olevat vasemmalta oikealle..

Haudekattila: Tolla on niiiiin paljon helpompi keittää esim. riisipuuro, kuin tavallisella kattilalla. Ei pala pohjaan, ainakaan joka kerta!

Kahvakuula: 8kg kahvakuula ois kiva juttu kotitreenaamista varten, nyt kun oon ruvennut tekemään salillakin kahvakuulatreeniä.

Juomapullo: Uusi juomapullo ois kova sana juuri tuonne salille, ja mahdollisiin ryhmäliikunta juttuihin. Entiset ikivanhat juomapullot alkaa olla aika huonossa hapessa..

Sääpäiväkirja: Välillä tulee sellanen fiilis, että ois kiva jostain lukea, että minkälainen sää on ollut vaikka vuosi takaperin juuri tänä päivänä. Sääpäiväkirja ois kiva, mielenkiintosta lukea sit ajan myötä.

Nomination -paloja: Mulla on noista Classic ja Smarty. Niihin ois kiva saada paloja lisää! Smartyssähän mulla ei oo kuin yksi pala. Toinen Classic onkin täynnä, joten ois kiva alkaa täyttämään toista. Nimittäin se toinen on ihan tollanen pelkkä harmaa vielä, kun toinen tuli vasta täyteen. Niin ja enhän mä pahaksenikaan pistäisi, jos paketista paljastuisi tuo Big ranneke. Mulla on niin paljon noita Classic -paloja, että täytys varmaan kuvata ne.

Kameranjalusta: Olis kiva kuvailla välillä ihan muutenkin kuin käsituelta, vois olla osa tekijä parempilaatuisiin kuviin.

Twilight Aamunkoi 1 -DVD elokuva: Mulla on kaikki edelliset tuolla dvd -hyllyssä. Tätä aamunkoita en ole edes nähnyt, ja se ois tietenkin kiva lisä tuohon kokoelmaan.

Kirja: Kirja on ollut aina mieluinen lahja, koska tontut ovat osuneet yleensä just nappiin sen suhteen minkälaisista kirjoista pidän! Noi Twilight kirjatkin vois olla ihan mielenkiintoisia..

Objektiivi: Kameraan uusi "putki" olis kiva ja tietenkin KUNNOLLISELLA zoomilla, mutta esim. kuvassa olevalla putkella on ihan hirveästi hintaa.

Olkatuki: Valokuvaamisen kannalta tämäkin olis aika näppärä vehe, olis edes vähän jotain "kättä pidempää" apuna. Tämän asettelussa ei tietenkään menis sitä muutamaa sekuntia, niin kuin tuon jalustan kanssa. Mutta jalusta ois taas parempi niihin tilanteisiin, missä oot kerennyt jo asetella jalustan ja odottelet jtn kuvattavaa. Molempi parempi siis!

Lahjakortti: Mun mielestä joku konkreettinen asia on aina parempi, kuin lahjakortti. Mutta lahjakortti tulee tietysti hyvänä kakkosena, ja mulla oiskin tänä vuonna muutama lahjakorttitoive.. Niitä vois olla mm.:
  • ripsienpidennykset
  • jalkahoito
  • tatuointi
  • lävistys
Semmosia tällä kertaa. Ja varmasti mulla kerkeää ennen Joulua tulla mieleen vielä vaikka ja mitä, mutta nämä on nyt tällä hetkellä listalla. Ja en tietenkään pahota mieltäni, jos mä saan jotain muutakin kuin noista jotain, ajatus tärkein jne. ja on ihan parasta kun tulee jotain yllätyksenäkin!

Enkä myöskään odota, että saisin kaikki nämä, koska tiedän etten saa! Eikä tarviikkaan, tämänhän pitikin olla vain vinkkinä ja niin onkin.


Hauskaa viikonlopun jatkoa!
♥: Emma

6 kommenttia:

  1. Voi,voi....Tämä tietysti helpottaa pukkia mut luo vähän paineita äiskälle :)T:Äippä

    VastaaPoista
  2. Oho ihana toi koruteline!
    Ja mullekin kelpaisi kyllä joku uusi putki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään kanssa, ois tervetullut edellisen tilalle joka on jo vähän huonossa kunnossa. Mä veikkaan, että joudun ostaa ihan itse uuden putken, on sen verran hintavia. :)

      Poista
  3. Mistä tunnet Karon ja Melinan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan oltu aikoinaan hyviäkin kavereita, varsinkin Melinan kanssa. Ja ollaan nähtykin monetmonet kymmenet kerrat! Mitenkä niin? :DD

      Poista

Jätä kommenttisi! :)