keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Muumit !



Löysinpäs tämän vielä kaupasta !

Sainpas tämänkin!


Niin, se joka ei vielä tiennyt, niin tämä se mun 'kukkaan puhjennut' harrastus on !
Käsi- ja kylpypyyhkeitä en oo kuvannut, enkä myöskään petivaatteita, eli AINAKIN ne puuttuu. :)

Mun pitäis keksiä jostain rahaa, nimittäin olis PAKKO tehdä melkein 200 €:n tilaus piakkoin eräältä sivulta, että saa sellaset mukit joita ei oikein enää mistään löydä! :(

PS. Jos jollain on se Ruusutarha-muki, niin olisin kiinnostunut! Tai jos näätte niitä vielä jossain kaupoissa esim., niin ilmoitelkaapas! :) Kiitos!

5 kommenttia:

  1. Moi Emma :) Täytyypä pitää silmät auki,jos löytyisi tuo Ruusutarha-muki sinulle,ilmoittelen jos löytyy.Meilläkin on paljon noita muumimukeja,tykkään keräillä niitä,mutta ostan niitä myös sukulaisille lahjoiksi.Arvo nousee niissä koko ajan :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiva juttu :)! Minäkin olen ostellut niitä lahjoiksi, ja näistä omistani olen suurimman osan saanutkin lahjaksi, en montaakaan ole itse ostanut. Juu näkyy olevan netissä aika korkealla jo tiettyjen mukien hinnat.. :)

      Poista
  2. Minulla on Ruusutarha muki, ostin sen Haaparannasta kesällä 2010 :) Mutta en halua sitä myödä =) Huutokaupoissa hinta n. 50e.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, huutokaupassa ne on hirveissä hinnoissa, ja pärjäänpä ilman tuotakin, pahin muumimuki-huuma mennyt ohi onneksi :).
      Oli niitä täällä Keski-Suomessä myynnissä paljonkin aikoinaan, mutta enpä tajunnut että niitä on rajoitettu määrä..

      Poista
    2. Minä en niitä "keräile", mutta kas kummaa niitä on kerääntynyt. Pidän 10 euroa rajana muumimukin hinnalle, enempää en maksa. Ruusutarha mukin ostin kesän lopussa Iittala Outletista jonka jälkeen sen piti poistua markkinoilta. Mutta, oliko viime talvena kun sain Hiihtokilpailu mukin samaisesta kaupasta hintaan 10e vaikka malliston piti olla poistunut ajat sitten.

      Poista

Jätä kommenttisi! :)